STOR GRAVPYNT MED PERSONLIG BILDE

Gravpynt med personlig bilde!

Kunstige gravsted dekorasjon pyntet i et stort hjerte, med bilderamme, engel, lys, rose, blomster, perledråper, diverse pynt, og masse grønt. Gravpynten er svært naturtro med materialer av god kvalitet og frostsikker hjertepotte. Dekorasjonen er pyntet like mye bak som foran, og er like pen og fyldig fra alle sider. det er laget egen plass for gravlyset slik at det holder seg på plass.

Dekorasjonen er laget tung slik at den ikke skal blåse bort fra gravstedet. Det er brukt godt med lim slik at all pynt sitter godt fast og er vanskelig å rive av. Dekorasjonen er pyntet i hvit og grønn.

Produktet leveres med ferdig laminert og montert bilde av avdøde inne i rammen før levering. Du sender over bilde som du ønsker i rammen etter bestilling.

Hva får du:

• Gravsteds dekorasjon slik bildet viser.
  • Dekorasjon med bilderamme, engel, pynt  og blomster.
  • Gravlys: følger med produktet.
  • Bilderamme: ferdig laminert og montert med personlig bilde i bilderammen.

Informasjon om produktet:

• Hoved farger: Grønn og hvit
  • Vekt: 1.83 kg
  • Hjertet: er frostsikker og til utebruk.
  • Størrelse/m pynt: H: 21 cm L: 28 cm B: 27 cm

Bilde kan sendes på E-post til KISS DEKOR etter betaling.

#Gravsted #Naturtro #Gravdekorasjon

kr 899,00

Gravstedet kan skape utfordring for mange. Man ønsker å minnes og hedre de som har gått bort med et vakkert gravsted, men har ofte begrenset med tid til både stell og vanning av planter. Det er trist å oppdage at blomstene man har plantet har visnet. Med mine kranser og dekorasjoner vil gravstedet se like bra ut til enhver tid, med både friske farger og lys på kvelden.